Not yesterday


Hej :)

Jag har då inte bloggat sen julafton, och idag är det 7 mars :) Men just nu känner jag mig så blää så jag vill blogga lite XD

Det har hänt mycket sen jul, fick fina julklappar, var på en nyårsfest med min älskling :love: , fyllde 19 år :), då jag hade en underbar helg med min hunny som spenderades middag på en favvo resturang, + frukost på bageri, sedan ett litet pyjamas party :), sen var vi ett gäng som drog ut här i sthlm :), alla hjärtans dag, min kille skaffade lägenhet och lite random saker :)

Allt händer på en gång nu;
- Studenten
- projektarbete
- skoluppgifter
- kryssning med syrran 20-22 mars
- berlin med klassen 26-30 mars
- högskoleprovet 31 mars
- Söka till högskolan

Jaa :) det var väl det men allt känns som det händer på en och samma gång och jag har bara lust att bara vara hemma och nörda spel och kolla igen criminal minds bl.a. Känns inte som jag har lust med något alls, då blir mindre saker gjort. Jaa.. ville väl bara skriva av mig lite grann, ska förbättra min blogg med, när jag har tid och lust :)

Kommentarer
Postat av: Mange

Mycket på en gång där :D

Du får försöka ta en sak i taget så gått som det går så kommer det gå fin fint :d



Lycka till med alla prov :D



Btw Criminal minds äger :D

2012-03-18 @ 18:39:06
URL: http://www.demontech.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!