God Kväll 31/3 2011

Tjaa

Först vill jag visa en söt bild jag tog på mig häromdagen (ego jag vet!)


Någon därute som håller med? :)

Sen så har min och syrrans travelcard kommit, dom kom häromdagen, börjar bli riktigt nervig nu hehe :P


Imorn blire av till älsklingen min så vet inte om det kommer bli något bloggande då eller alls i helgen, kanske söndag då jag kommer hem :) aja, ska snart hoppa i säng! Natti!

Två Underbara!

Tjaa

Nu är jag tbax från min simning med syrran! :) Det var både skönt o jobbigt höhö =) Imorn blire av till älskling så då kommer det inte bli så mycket bloggande tyvärr :P Men nu vill jag visa två UNDERBARA människor som har varsin UNDERBAR, AWESOME blogg!!!!!!! Gå in och kommentera på dom, det förtjänar dom ;) (klicka på bilderna för komma till deras bloggar ;D)

 


Dagen 31/3 2011

Heej

Idag i skolan hade vi halvdag, först engelska, mediakommunikation o sen mentor :P På engelskan har vi börjat kolla på Romeo & Julia (den med Leonardo DiCapro - och vem älskar inte han?) Den e faktiskt rätt bra, hittills :)


Sen på mediakommunikationen ska vi göra egna logotyper. Funtar på göra något med kamera på min.. liknanade den jag har vid min signatur bredvid mitt namn :P Sen skulle vi tydligen städa på mentor -.-, gjorde 5 sek o drog ;) Senare idag ska jag o min syrra dra o simma, när hon e färdig på praktiken, kommer bli sköönt! :)

Något Jag Inte Kan Sluta Lyssna På 31/3 2011

Tjaa,
ville först bara nämna att studiebidraget  kom idag yeaaaH! Men har lagt undan halva på sparkontot för sparar till London :)

Här är låten


God Kväll 29/3 2011

Tjaa

Nu har jag vart i skolan o haft idrott, både teori o praktiskt. Mina enda lektioner idag :P Sen chilla runt i Sollentuna centrum :P Sen blev de av mot jobbet höhö. Det var ju mindre kul som alla vet men det e pengar :) Så jobbade mitt pass 16.45-21.00 , sen hämtade kvarne o pyssla mig o syrran o vi åkte hem o såg på Lilja 4-ever! Längesen man såg den ;) Den e bra =), och om man inte har sett den e det ett måste !


Jag ska snart lägga mig, ville bara kolla lite grejs på datan o bloggen höhö :D Jag ser väldigt mycke fram emot min april lön, har jobbat 10 ggr denna månad så blir väl runt 2600 kr efter skatt, hihi :D

Aja, dags o sova!
Natti!

tråkigt 29/3 2011

Tjaa

Idag har jag två idrottslektioner, de e all skola jag har. segt som fan, plus att det är utomhus, ser inte alls fram emot det. Sen hinner jag bara äta nått i Sollentuna sen blire iväg till jobbet så hinner inte mycket med bloggen idag tyvärr men hoppas ni forsätter kommentera endå så ser jag det ikväll ! :)

Inför London 28/3 2011

Heej

Idag har jag o min syrra fixad grejer inför London :D
Vi har fixat travelcard



Biljetter till London Eye



Biljetter till Sea Life Aquarium


Statistiken stiger 28/3 2011

Tjaa

Jag blir ganska happy av detta, min statistik stiger ganska mycket för att vara jag! :D hoppas det fortsätter så :)


God eftermiddag 28/3 2011

Tjaa

Nu har jag kollat runt lite högskoleutbildningar.. blev lite paff först när jag hitta en awesome utbildning som bara fanns i Eskilstuna (?) men skulle ju ha nära till pojkvännen då höhö :) Men sen hitta jag en bra i sthlm, Grafisk Design & Illustration som var väldigt intressant men man ser verkligen hur mycket högskolan kräver, så gäller att verkligen plugga bra på nu i gymnasiet :)

Jag blev lite uttråkad o tog lite bilder, kan ni gissa vad det står på tröjan?



Sen här är två bilder på tavlor som älskling hjälpt mig sätta upp hihi :)



hihi, vad tycks? :)

Denna måndag 28/3 2011

Heej !

Först vill jag nämna min nya profilbild, med våfflat hår :)


Några åsikter om den? :)

Sen få se, idag hade jag Psykologi B, lektionen var helt ok, vi började med vår stora fördjupningsuppgift.. mindre kul..! Sen stack jag iväg till gymmet för o träna ;) Denna månads träning har inte vart för dålig (+ idrott i skolan tisdag & ska simma torsdag)


Håller med om att den inte är superbra, men den e duktig för o vara mig :)

Sen var jag så duktig att jag drack gainomax (AVGUDAR DEN!!)


Sen köpte jag en macka till lunch, tycker jag har vart duktig så långt dagen gått ;)

Älskling :)

Tjaa

Nu är min helg över, den har vart helt okej, har varit mysigt att haft min älskling här :)
Han vet verkligen hur man får sin flickvän känna sig älskad av han och kär i han! :love:










Lite update :)

Heej

igåår (fredag) så förlovade sig Hanna o Kvarne :D :love: Vi hade fest och det var awesome! :)


och jag är såå JÄVLA lyckliig med min underbara älskliing :D Älskar honom så!! :D :love: :love: :love:

25/3 2011

Tjaa!
Hur är det med er? med mig är det great! Jag sitter här nu o ska precis börja med min debattartikel med tesen "Varför ska det kosta mer att gå till vetrinären än läkaren?" Vad tycker ni när det gäller sånt?

Längtar efter jag slutat skolan så jag kan åka hem till denna underbara som väntar på mig hemma :) Har inte setts på 2 veckor, ska bli myysigt att träffas :love:

Ha en bra fredag ;)

Statistiken :)

Här är min statistik för dom senaste 90 dagarna :P
Ser ganska rolig ut :)


Big Momma's house

Tjaa

Straxt kommer Pyssla o Brun över :) Dom, jag o min syrra såg Big Momma's House igår, och vi ska se den andra idag, det blir awesome!! :D


Snyggt!

Detta är något jag absolut vill ha!!! Skit snygga ;D

Dom finns på denna nätbutik


Miley Cyrus till Sverige!

Namninsamling för Miley Cyrus till Sverige! Skriv på!
http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5419

Världens underbaraste <3


19/3 2011

heey.

wow.. imorn om 4 veckor drar jag o syrran till London. kommer bli awesome som fan! Jag o hon har vart o simmat 1000 meter idag på eriksdalsbadet :) Känns skönt som fan nu efteråt. På hemvägen fick vi trängas på tvärbanan höhö

 

Jag ska snart sätta igång med mitt pluggande, inte kul. men har en del uppgifter som e bra om jag får färdigt i helgen =) Är ledig från skolan t.o.m. tisdag men jobbar måndag o tisdag, sen roliga utvecklingssamtal på tisdag.. blääh.

 

På hemvägen försökte jag fota solen, men fail, checka ut det, blev som en linje rakt igenom xd

 

Sen vill jag bara visa min onormala katt.. xd :D

 

 



hurt..

I though it wasn't a problem.. I guess I was wrong.. please don't torture me like this.. have done everything I can

Min prins <3


Love ;)




Header

Heej
har bytt ut bilderna i min header :)

Gamla:

Nya:


Avril Lavigne

Här är lite låtar från Avril's album Goodbye Lullaby som jag diggar ;)

 




Love


Djur :)

Här kommer bilder på mina djur jag har hemma :)
Klicka för att göra bilden större :)




2 år & 7 månader :)


Some pictures




Tråkigt på jobbet


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!