Kryssning imorn!

Heej

Imorn ska jag på kryssning med älskling :love: o typ ca 15 pers till.. XD hoppas de blir roligt!! Jag ser fram emot det med, och båten vi ska åka med är silja symphony.


Ny dräkt!!

Heeej

Så glad över att min dräkt kom idag :D :D
Det är den tredje jag beställt i år, först beställde jag en häxkläning (för stor), sen queen of hearts (för liten) och nu en zombiebrud som är perfa!! Jag älskar den!



Senare idag kommer mera blod, och smink som jag köpt till att komma oxå :D Sen har jag fått ett jobb som observatör (mystery shopper) på Daymaker.

Så är glad över det med :D


17/10 2011

Heej

Länge sen jag bloggade nu, men har inte haft någon lust :P I helgen har gjort ingenting, kollat igenom massor på dawsons creek ^^ Har vart ledig idag o gjort ingenting tsm med min syrra :) Igår kollade jag o min syrra på the children, as vidrig, äcklig men bra film!

Det som händer denna vecka är väl att imorn är jag ledig, o då kanske älsklingen :love: kommer över efter jobbet :) sen har jag blä läxor till fredag och på fredag ska jag åka på kryssning med några, bla ska älskling med! det är 40 timmars kryssning till helsingfors, ser väldigt mycket fram emot den resan :D

Nu ska jag ta och kolla på homecoming, förhoppningsvis sällskapar syrran mig så jag slipper se den ensam, den verkar as bra :D


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!