Leedighet :)

Tjaa
Jaa, nu e de lov då :P Idag var jag i skärholmen o köpte underkläder (as snygga !!!!) och en ny mascara :) senare ikväll blir de gå o kolla Saw 3D :D Imorn ska jag på halloween fest, fett kul :D :D Sen vet jag inte. hade planerat att åka till Adam under lovet men han har fått ett jobb så vet inte vad jag ska hitta på men ska nog passa på o träna nu när jag har mitt gymkort :) Här är 4 favvo låtar just nu:


Halloween i skolan :)


Torsdag 28/10 2010

Tja. Fan vad jag är trött. Jag har vart inne i stan och fixat gymkort och köpt 3 tröjor på jc:) så nu är jag påväg hem. Vill sova xD Hihi. Min musik är oxå död :( imorn blir de klä ut sig i skolan, sen skärholmen med syrran och senare på kvällen bio:d ser fram Emot morgondagen!

Älsklings tattuering

Tjaa

Min älskling va o tattuera sig igår såhär blev de

Lillebror ^^

Tjaa

Ni vet att man kan ändra varandras namn på msn, lr hur? Alltså typ på sin lista :P Man kan de iaf ^^ Så idag såg jag att min lillebror hade gjort det på mitt namn. Såhär heter jag:



Men han hade ändrat det till





Visst va de gulligt? :D :D :D

Älskling :)

ÅH ÄLSKLING, DU E SÅ BÄÄST. ÄLSKAR DIG MEEEST :D :love: LÄÄÄÄNGTAR TILLS IMORN DÅ VI SES, DU ÄR SÅ UNDERBAR !!

wow

Det här är mitt schema för nästa periöd :O
Ganska lyxigt juh!


Onsdag 20/10 2010

Hej

Igår såg jag skräckfilm med min syrra, Hanna & Kvarne. Det var fuun ! Vi såg Pananormal activity och blair witch. Detta hade jag på mig igår

=) sen tog jag på mig Kvarnes kepa :P och Kvarne bärde hanna under kvällen

Tävlar =)

"Jag tävlar hos zaida.devote.se om en valfri mysdess från Missbella.se"


Påväg hem:)

Tja! Nu känns de lite bättre. Faktiskt. Men inte helt. Blev ingen träff med malin lr älskling. Men träffande Lizzie som jag inte träffat på ett bra tag. Det var kul. Vi gick på ikea, br och så:p ser fram Emot hennes halloween fest nästa vecka :d(y) :)

Tisdag 19/10 2010

Idag känner jag mig lite bättre. Tror jag. Jag vet inte. Måste jag vara så här? I hate this! Idag är det utvecklingssamtal och träffa Malin:) de ser jag framemot^^ Btw glömde säga de igår men har 20 nya plagg. Vår granne har gjort en magoperation så vi fick massa kläder och jag behöll 20st:) ha det good:)

Måndag 18/10 2010

heej

Idag känner jag mig inte på topp. Jag gillar inte detta. Jag borde inte vara såhär. Måste jag tveka så mycket? Jag hatar det. Vill bara vara glad.. aja. Imorn e dt utvecklingssamtal..jätteroligt (not) ska träffa älskling snabbt för få en sak jag glömde. sen en kompis Malin hoppas de går bra iaf^^. Jag hade iaf en bra helg hos älsklingen :) Här kommer en bild på mig som jag har fått bra komplimanger på ^^


Min katt :)


Det här är min katt Linus, han är 7 år tror jag. såå gullig :D

Bild 1: Bländad av blixten
Bild 2: ligger och vilar =)
Bild 3: intresserad av datan? :P
Bild 4: ligger på min rygg :P




hihii

Igååår ääägde :D


http://publishme.se/1402247/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Lördag 9/10 2010

tjaaaa

Idag har jag vart ute och tränat, tagit ett bad, bakat bullar

, vunnit alla levels på smashing

och nu är jag iordningsfixad för en rolig kväll med ett gäng :)

Pirat


skolfoto

Tjaa

idag hade vi skolfoto i skolan. Detta var min outflit

Yeay!

Jag ska till, jag ska till, jag ska till. Jag ska till, jag ska till.. Adam Persson! Min älskling, fan vad lycklig han gör mig :love:

^^



Han kom hit idag och var med mig i 6 h sen var han tvungen att åka men jag är väldigt glad över att han kom hit iaf :) Kändes jättebra :love:

Vill se

Tjaaa

Jag vill se denna film!! Verkar as bra!! Har realese datum 24 november i USA

RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!