Studentgrejs!

Hej :)

Igår i skolan fick vi prova olika storlekar på studenmössor och såhär såg min ut:



(alltså bara själva provmössan) :P Sen fick vi beställa mössan, designa det på deras webshop, och jag beställde oxå en t-shirt, armband, strandväska och en guldpenna (som är vattentät, perfekt när man ska skriva i varandras mössor) :D :)

Idag hade vi nationella i Svenska B, skriva blääh.. satt i nästan 3 h. Sen åkte jag till stan och hämtade ut mitt nya ID, de var as fult! Btw, igår när jag träffade min :love: älskling :love: så hade vi det jäätte trevligt o mysigt! :)

Jag lääängtar efter helgen då jag ska köpa två julklappar, en till min syrra och en till Erika, morsans julklapp kom på posten idag :D

Kommentarer
Postat av: M*

- söt!

2011-11-19 @ 19:16:48
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: sanna

Kikar in och önskar dig en trevlig

& mysig 1.a advent. :)



Kram!

2011-11-27 @ 14:57:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!