Simning!!

heej

Jag antar att alla andra där ute har höstlov, precis som jag :) Fast mitt höstlov har mer blivit simningslov xd haha. Jag har simmat varje dag sen i måndags o ska det med idag och imorn =) i måndags simmade jag 500m, i tisdags 1000m, igår(onsdag) 1500m. (m=meter) Det känns skönt o simma o jag ökar med 500 meter för varje gång, känns väldigt bra.. Dessutom har jag oxå sällskap. I måndags följde mamma med och dom andra dagarna har jag skäpat med mig min lillebror :)
här är min lillebror!

I måndags var jag oxå iväg på de dumma skatteverket o ansökte om nytt ID eftersom mitt går ut snart. Var där över en timme -.- och jag måste dit sen igen o hämta mitt ID, men fotot blev iaf bra (Y) Sen träffade jag älskling i måndags med :love: o han ska komma o sova hos mig idag med :) hihi

Ha en bra torsdag ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Naww, vad gullig han e :) Vill bara nypa honom i kinderna :)

2011-11-03 @ 20:40:14
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!