Bakis dag xD

Heej :)

Idag är de bakis dag som gäller xd halloween festen var rolig igår =) här är en bild på mig o Anne :)
Jag och Anne =)

Sen idag kollade vi lite Nalle Puh! o sen åkte hon hem för ca en timme sen :P Jag ska få en ny mobil, Nokia N9 (jag ska ha den svarta) är verkligen glad över det för min mobil jag har nu (Nokia C6) kan inte ha vissa program o funkioner för den är för gammal -.- har bara haft den i ett år. men jag ska få den nya så får morsan min mobil (Y) mammas mobil e helt knäpp- men så klart är ju en hc!
Tiger, Nalle Puh, Nasse & IorNokia N9

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack:)

2011-11-06 @ 18:18:02
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Daniella

Svar: Bara bra :) Gör du då?

2011-11-08 @ 19:43:48
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!