19/3 2011

heey.

wow.. imorn om 4 veckor drar jag o syrran till London. kommer bli awesome som fan! Jag o hon har vart o simmat 1000 meter idag på eriksdalsbadet :) Känns skönt som fan nu efteråt. På hemvägen fick vi trängas på tvärbanan höhö

 

Jag ska snart sätta igång med mitt pluggande, inte kul. men har en del uppgifter som e bra om jag får färdigt i helgen =) Är ledig från skolan t.o.m. tisdag men jobbar måndag o tisdag, sen roliga utvecklingssamtal på tisdag.. blääh.

 

På hemvägen försökte jag fota solen, men fail, checka ut det, blev som en linje rakt igenom xd

 

Sen vill jag bara visa min onormala katt.. xd :D

 

 



Kommentarer
Postat av: Erika

Naww, gullig bild på Linus :)

2011-03-20 @ 18:32:32
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/
Postat av: Sara

söt katt :)

2011-03-24 @ 13:23:51
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!