4/6 2011

Heej!!

Först vill jag bara nämn att jag o min kompis Erika har startat en blogg tillsammans och jag vill gärna att ni ska gå in på den!! Här är den:
(klicka på bilden för att komma till bloggen)

 

Jag gjorde designen o så men jag älskar ju att göra sånt :D Idag ska jag, morsan o min syrra o lillebror åka ut till mormor o morfar på ingarö för att han fyllde 69 år igår :) Får se om man vågar bada än eller om det är för kallt, men som sagt klicka på bilden!!

 

Ha en trevlig dag :)




Kommentarer
Postat av: Tove

sv - det är bra här med :)



händer idag?

2011-06-04 @ 11:29:35
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jadå ;)

2011-06-04 @ 16:38:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!