14/7 2011

Heej

Idag har jag inte gjort så överdrivet mycke, har kört mitt vanliga morgon pass som är cykling, powerwalking och springa upp för trappor. Precis när jag nästan var färdig kom älskling hit och lämnade våran bil (han hade lånat den) Jag hoppa in i duschen (svettig som jag va XD) Sen var väl vi här i en timme innan vi skulle iväg, han skulle åka hem och jag skulle luncha med min syrra, så det blev hejdå :love: älskling :love: vi ses om 1½- 2 veckor "/ LÅÅÅNG TID!!
Men han är ju värt det :) :) Sen har jag väl bara tagit det lungt och börjat kolla igenom Lost igen :)

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: ja samma här :D

2011-07-14 @ 20:24:22
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Miimmi

Vad länge att vänta!!

Hur länge har ni varit ihop?:D

2011-07-18 @ 17:31:04
Postat av: - bbella || 120611 ::

Hejj , allt bra med dig då ?:)

2011-07-27 @ 16:59:25
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!