15/2 2011

Heej
Hade folk en bra alla :love: dag igår? :D Jag hade en underbar dag, fick detta i present av min sweetie



Asken var jätte gullig med det rosa hjärtat ovanpå som ni ser. Det är i äkta silver hihi :) Jag vet inte om jag tycker kedjan är för kort, har på mig den idag så får jag se om jag vill byta kedja senare. Jag fick ju ett annat halsband av honom i äkta silver när jag fyllde 18 men den kedjan var alldeles för kort o han har typ tappat bort kvittot :P men han sa att han skulle köpa ett nytt födelsepresent till mig :) Jag blir bortskämd :D :love:

Detta är vad jag har på mig idag, fick toppen av min syrra som sen födelsedagspesent :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!