fan vad nice


Tjaaa

I fredags kom Adam hem till mig :) Då gjorde vi inte så mkt, hade det mest myyys :D :love: Sen i lördags var vi och träna på sats i 2 timmar, dom hade öppet hus. Det var fan najs. Sen på kvällen åkte vi hem till Hanna och firade henne :D de var awesome!




Sen hade vi de bara myys resten av helgen


Sen efter min älskling hade tagit tåget hem så mötte jag Josefin av slump i stan :p Vi åkte till kungens kurva, till ikea, godisbåten och sedan mediamarkt. Jag köpte denna åt syrran på mediamarkt.


Nu borde jag sova!!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!