God morgon Måndag 10/5 2010

Tjoo

Jag har inte pallat skriva så mycket på senaste tiden, har typ blivit bilder ist XD Jag har inte haft någon lust bara :P Iaf, helgen var nice, gjorde ju det där i lördagskväll, sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt...AJ MIN TAND VÄRKER!! aa, jag vet vad dom flesta tänker..gå typ till tandläkaren..men har vart där och ska tillbaka juni lr juli men måste typ boka om det för jag ska sommarjobba då. Jag har fett ont i magen nu på morgonen, ingen anning varför XD men ska dra till skolan straxt, tar bussen för vädret är fult och vill inte cykla då x) efter skolan ska jag vara i stan med Lizzie, det lär bli najjs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!