Min Älskling<33




Här är några bilder av den underbara männsikan Adam Alexander Persson Underbaraste Älsklingen, och jag måste berätta för alla er som inte vet är han den bästa pojkvännen, sötnosen, älsklingen man kan ha. Jag vet att det är nog många därute som inte håller med mig men det är vad jag tycker. Och just nu känner jag mig att jag är så jävla kääär i honom och saknar honom som tusan!!!! Jag älskar honom av hela mitt hjärta och har snart gjort det i 2 år. Jag vill att det ska vara vi två förevigt, jag och han. Jag vill inte ha någon annan, han är den enda jag vill ha. Det är med honom jag trivs allra bäst, kan berätta allt för, litar mest på och känner mig tryggast och säkrast med. I never wanna lose him and I know that I always gonna love him, no matter what. Mitt hjärta jag känner dunka är för honom, och så vill jag att det alltid ska vara. Det är du och jag älskling, forever and ever :love: :love: :love:

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Åh vad gulligt :)

Man tycker ju alltid att sin egen pojkvän är underbarast :) Jag och min hade 8 månader igår, så inte alls som er.. ^^ men på god väg :)

2010-07-18 @ 22:11:49
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Elin

Grymt min pojkvän heter också Adam Alexander ;)! Fast han heter ju Aldexander i efternamn då men :)

2010-07-19 @ 10:50:42
URL: http://fattigmiljonar.devote.se
Postat av: carro

åh tack:D

2010-07-19 @ 15:49:56
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!