God kväll :)

Tjo

Nu ligger jag här och klockan är snart 1 på natten :P, ska jag sova snart? tror inte det x) Jag känner mig väldigt lyckad över min design och så, den kanske inte är perfekt men jag gillar den ^^. Idag har jag inte gjort så mycket, mest vart hemma och hållt på med bloggen och kollat på October Road, en serie som bara visats i USA, jag kollar via nätet hehe :) Sen har jag varit och tagit ett kvällsdopp i sätrastrandsbad med morsan och lillen ^^ Det var hur skönt som helst, spec när man har en lägenhet som det är 30grader varmt i :P Jag fick en kommentar av min älskling idag på mitt tidigare inlägg, tyckte det var gulligt^^:

Anonym om 12/7 2010:
Den övre var finast min finaste linda
12 Juli, 17:59
(han pratade om bilderna på min gamla och nya header :P)  Jag gillade iaf hans kommentar, och det är väl det som räknas? :) När jag kom hem idag så kollade Maria, Hanna & Kvarne på Rädda Willy 2 och jag typ älskar Rädda Willy - filmerna! Jag fick reda på idag att späckhuggaren willy, i verkliga livet tog självmord, valar kan tydligen göra det, sorgligt ju "/. Sen har jag väl inte gjort så mycket mera idag, lagt in mer musik på mobilen (mp3:n är sönder) så nu har jag baar 40MB ledigt på minnet, tror jag ska ta bort lite gammal musik :P Jag har lagt in två band, Mjölner och The Rocket Summer. Båda är helt-okej-bra i mina öron :) Nu blir det nog rensa musik och kolla serie!

Have it Good ;)

Kommentarer
Postat av: HIH

Snygg header XD NICE!

2010-07-13 @ 11:10:14
URL: http://haveithollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!