God natt!

Tjaa

Jag vet att jag suger på blogga men mitt sociala liv är halvt borta och jag har inte direkt orkat. Jag har fått ett jobb - som försäljare, jag vet vad ni tänker : SKIT Men som sagt pengar e väldigt viktigt för mig just nu. :) har jobbat ikväll 17-21. Ska göra de onsdag o torsdag med >.<

I söndags fick jag träffa älsklingen min :D :D :love: Vi hade inte setts på 2 veckor o de var underbart o träffa han :) Jag träffade även han i måndags o sov över, helt underbart, tycker jag iaf :) :love:

Nästa vecka ska jag och min syrra boka LONDON :D :D ! faan vad jag lääängtar :D Vi funderar på att bo på detta hotell:

Olympic House Hotel

Men nu är de dags för mig o krypa i sängen som ska upp 6 imorn! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!