Måndag 20/12 2010

Tjaa

Helgen vart bra, älskling kom över i fredags och vi hade det mysigt och bytte julklappar, detta fick jag av honom
AND I LOVE IT :love:

Han fick björn borg parfym & deo, bältesgrej med elvis på :) Sen resten av helgen hade vi kul med massa folk ;) I söndags åkte han hem tidigare, för hans brorsa fyllde år. Jag fick åka hem till han idag, för han lånade min syrras åkkort och jag glämde ta tillbaka det, så åkte till han, var där i 3h. Det var väldigt mysigt, men e synd om han, för han är sjuk, min elskling :love: Detta var det jag hade ppå mig idag


Det är nya kläder från Cubus, hihih ;) Påvägen till min älskling tog jag en kinda rolig bild på mig höhö



Jag brukar kolla mycke på VLC när jag kollar serier o filmer, den har nu en tomteluva, så gullig!!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!