Måndag 13/12 2010

Tjaa

11 dagar kvar till julafton, helt otroligt :O :D Jag har iaf inte hunnit blogga, har varit rätt busy^^ I fredags efter skolan åkte ju jag till min älskade :love: Det var underbart o mysigt. Något jag själv repeterar i huvudet som han sa var 'Jag älskar att vara med dig', han sa också det så intesivt, så han menade det så mycket :D I lördags åkte vi in till Eskilstuna (som tydligen hade brunnit i fredags(?)) vi åkte dit för kolla på skor åt min hunny men hittade tyvärr inga, men det var trevligt ändå :) I söndags blev det segt, åkte hem lite tidigare än vanligt, som kändes kinda dåligt men ska ju träffas nästa helg med :D

När jag hade kommit hem åkte jag o mamma till sthlms mässans parkering och jag fick övningsköra för första gången :D det var läskigt!! Men roligt med :D Hade bara lite panik i början, men sedan gick det bra, kan bromsa, starta växla mellan 1an o 2an ganska bra, har övningskört igår och idag :D Nu har vi precis också beställt körkortsboken :)

Kommentarer
Postat av: ROBINA ^^

Förlåt för sent svar!

Men jag har idag varit på praktik :) Haft en bra dag? =D

2010-12-14 @ 12:48:27
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Erika

Du fick din önskan! Kolla in bilden på Britt XD

2010-12-14 @ 20:16:21
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!