Soon school!

Tja På tisdag börjar jag skolan, i look forward to it but it feels like summer is missing..det har gått för fort..det känner jag nu när det är bara två dagar kvar tills vi börjar. Jag ser inte fram Emot första veckan som kommer vara introveckan men resten ser jag ganska fram emot:) idag blir de nog bara en segardag och kolla filmer. Och imorn blir de nog en snabbis till liljeholmen lr skärholmen. Igår var jag och lämna in min dator:( snyft..hoppas jag får tillbaka den snart! Ha de bra så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!