8/8 2010

Tjaaa

idag har det bara varit en segar-dag. Men jag har faktiskt städat mitt rum lite och tagit upp kontakten med en gammal vän som jag har varit ovän med. (lr vi ska försöka vara kompisar igen iaf) Sen i fredags träffade jag en kille, Oscar som jag inte har sett på 10-11 år. Det var ganska coolt, och nu har vi kontakt igen :) Igår kväll slog blixten ner 32 ggr. Det var inte kul. Jag och syrran gick upp på berget under kvällen då strömmen försvann 2-3 timmar :P Just nu känner jag mig lite trött men har ingen lust att sova :P Imorn blir det nog mer städning och hemma träning. Lite situps och andra saker man kan göra för att träna kroppen hemma ^^

Ha en trevlig kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Tack :D

2010-08-09 @ 11:10:54
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: Erika

Tränar du bara hemma nu?

2010-08-09 @ 19:34:59
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!