15/8 2010

Tjaa :)

Min älskling kom ju i tisdags och åkte hem idag. Det var härligt att ha han här =) på två årsdagen gjorde vi inte så mycket. Vi gick och åt mat i liljeholmen och sen hade en trevlig mysig dag bara :) Han fick en parfym av mig, som var bra för han hade inga :P Här är två bilder från två årsdagen på oss då



och här kommer lite bilder av hur vi såg ut :)



Vi har inte gjort så mkt dom dagarna vi varit, jag har handlat två jeans :D hihih lite nya underkläder oxå :) men vi har varit och badat mycket, och så. Tagit morsans bil själva o så. Det har varit helt underbart och haft han här och han är helt jävla amazing, i'm so inlove with you darling!!!! :love: Men som sagt åkte han hem idag och då stack jag till skhlm och handla lite grejer inför skolan. Handlade en pärm med flikar så det blir som flera mappar i en, ett pennskrin, kalender, post-it lappar. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: klia

Driver en sexblogg och vill nu ha Din hjälp med att svara på en fråga! ;)

2010-08-16 @ 00:53:22
URL: http://klia.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin blogg! :)

Anmäl dig gärna till veckans blogg! :)

2010-08-17 @ 16:01:34
URL: http://mmique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!