13/2 2011

Heej :)

Söndag var det igen :S, känns verkligen inte som det. Denna helg blev bara slapp o dricka lite smått öl & cider =) Skulle ha gått på fest i fredags men blev insnöad, gick inga bussar så jag kom ingenstans :P Så det blev världens segar dag ^^ Men tog o drack upp min cider, Halmstad crush med jordgubb, den e så jävla god :D

Sen igår gjorde jag typ ingenting heller, massa seg bara, men gick till affären o köpte öl hehe :D Känns skönt att kunan göra det, visa legget och lixom kunna det. Idag har jag oxå bara segat, ska inte göra något idag heller :P Imorn tänkte jag sticka o träna under dagen sen ska jag träffa  :love: älskling :love: när han slutat sin praktik, de e trots allt Alla :love: dag, han ska få denna present

Jag hoppas han tkr om den !

Jag kom  på att jag lyssnat på Theory Of A Deadman mycket på senaste tiden, gillar verkligen dom, och så som mitt humör är nu så passar dom bra till det.

Btw, jag tror det är nåt feel på mig :O
Ibland, lr rätt ofta, lr kanske då och då.. äh skitsamma, jag får detta ibland då.. lixom ont i hjärtat typ, känner att det gör ont och lixom kan inte resa på mig då, lr röra kroppen direkt då, för om jag försöker är det nåt smärtsamt som gör ont för att göra så. Vad kan det vara? :S

Nästa vecka kommer min dräkt, gaaah läängtar efter att prova den :D och så ska jag få en present av min syrra, något sexigt och efter längtat..vad kan det va? :D

I hope everything becomes great :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!