Torsdag 18/11 2010

Heej! Jag sov hos min älskling igår. Det var underbart! Jag är så kär i han. Han va så fin och gullig igår mot mig, speciellt på en grej som jag inte kan sluta tänka på! Vi höll på att hångla och mysa så sluta vi plötsligt så sa han 'jag är verkligen jätte kär i dig' och så såg jag att han hade ett litet leende och ville gömma sig för han blev blyg och generad som man bli när man säger sånt. Så kramades vi. Och när han sa de sa han de med så gullig och fin röst som hans hela röst menade det. Så fortsatte han prata om att han är kär i mig och så. Det var så fint och så gulligt. Åh vad jag älskar han! Men nu sitter jag på tåget till farmor och ska träffa henne och sova där:) imorgon fredag :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!