21/8 2010

Tjaaa

Det var ett tag sen jag skrev. Jag har bara inte orkat. Idag har jag vart i stan med min polare Thomas, första gången jag träffa han IRL, men det var trevligt^^ vi gick runt i stan i 2 timmar sen var jag tvungen att sticka. Sen har de bara varit chill och kollat film o så. Jag har typ sett The Last Song 5-6 ggr denna vecka!! :O :D Jag älskar den!!! Jag kollade nyss på Picture This vilken är en bra film som jag rekommenderar :P

Jag har faktiskt inte gjort så mkt denna vecka men har typ inge och göra :P Jag kind of looking forward too school, am I crazy? XD Men jag venne..kurserna kommer bli najs hoppas jag iaf. Ikväll e min älskling ute på krogen, hoppas han har fun x) Jag saknar honom<333

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ska köpa The Last Song på DVD när den kommer ut. Ska du?

2010-08-22 @ 16:34:29
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!