Yeay!!

Tjoo

Idag är en fett nice dag, för det första är det fredag, för det andra går jag 10.15 - 13.15 och för det tredje och största så har jag fårr sommarjobb här :



Det är på fotoavdelningen oxå :D Dom ringde mig imorse och frågade om jag var intresserad och ofc jag är det :D Jag vet inte hur mycket jag kommer få i lön eller vad jag ska göra ännu, men får hem papper i brevlådan om det snart :D

Idag blir det en chilldag för mig, cyklade idag så ska cykla hem och ta det lungt och ha det skönt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!