Torsdag 15/4 2010

Tjoo

Sitter här i skolan under samhället, e kinda booring :P Idag ska jag till dumma dumma dumma tandläkaren, snälla någon rädda mig? Jag har iaf bestämt vilket ämna jag ska prata om talgrejsimojsen sen på svenskan, jag ska snacka om Kate Voegele :D Efter tandis blir det träning på skärholms gymmet :) Sen typ hem och packa inför imorn då jag ska till min hunny bunny :D Ska dra hemifrån vid 15.30 då mamma och hasse ska hämta mig :) Bara två dagar tills han fyller 18 nu heheh :D Jag ska luncha med morsan och hasse för skolan ger oss ingen lunch :( Jag har hämtat en skoltröja som jag beställde, kanske visar den sen, får se ^^ Jag hade typ konstigaste drömmen inatt, drömde att jag kom hem till adam och det var fett stökigt i hans rum, hans säng stod snett över hela rummet och hans morsa städa i hans rum, sen låg mina kläder kvar från när jag var där sist. Fett wierd. Jag läste metro imorse och då stod det att en man hade våldtagit sin dotter av "misstag" :O Yeah right, som om man ska tro på det!!! Och sen var det synd om en katt som hade blivit skjuten av ett luftgevär 9 ggr och överlevt. Stackars katt, mannen hade typ fångatagit den och skjutit på nära håll "/ Aja, mentortid nu, sen sluta typ halv 12 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!