God natt

Tjoo

Jag ska inte lägga mig ännu men kollar på criminal minds som slutar klockan 22 och då ringer jag min hunny och ska lägga mig ^^ Jag och han ska mötas imorn i södertälje och åka tsm hem till honom :D. Ni får veta efter lördag vad hans födelsedagspresent är :P Jag ska vara snygg som fan den dagen, jag ska faktiskt se bra ut hela helgen ;) fredag-lördag-söndag. Även fast man hört dom dåliga nyheterna att det ska bli regn, men jag klarar mig. Pappa har vart borta på båten med jobbet så fick en stor marabou choklad hehh :D ska ta med den till adam ^^ Till oss båda :) Men vill inte att vi äter upp den, hahah får se hur det blir :P Ska kolla vidare på criminal minds nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!