Mitt påsklov =)


För det första O-M-G, är det sant att det är söndag och sista dagen på lovet?? snälla driv med mig! :P Jag vill inte till skolan, men det lär ju ändå bli nice att träffa polarna och så hihi :D Mitt lov har iaf varit fett nice. Lovet började på

skärtorsdagen:
lr vi hade ju halvdag då och då åkte jag till morsan för min laddare och sen till Josefin och var där och hade kul med henne tills älskling ringde och sa att han skulle komma till mig utan förvarning. Men det var fett nice att han gjorde det, jag blev fett glad :D Så sen var jag o adam hos mig och hade mysigt på kvällen ^^

Långfredagen:
på fredagen var vi hemma hela dagen medans pappa, charlotte och robert var och åt påskmat hos charlottes farsa. Vi hade hela lägenheten för oss själva förutom att sigge var med oss. Vi myste och kollade oth hela dagen plus var ute med sigge typ i en timme hhehe XD

Lördag:

Jag skulle åka och möta en polare i stan men hon mådde tyyp dåligt, så jag och älsklingen vandrade runt i skärholmen och åt mat där, älsklingen var snäll och bjöd mig :D sen blev det påskimiddag hemma med mig, älskling, pappa, charlotte, robert, farmor och tobias. Sen myys på kvällen med heheh :D

Söndag:
Jag och älsklingen åkte och badade i eriksdalsbadet i typ 3 timmar. Vi åt oxå varsin stor pommes där. Det var fett nice och skönt. Det var mer skönt än roligt för man är inget barn längre som leker direkt XD men jag njöt av det väldigt mycket iaf ^^ Sen blev det hemresa och tog det lungt för vi blev trötta :D

Varje kväll ovanför tog vi typ en kvällspromenad tillsammans ;)

Måndag:
Jag och älskling packa våra väskor sen åkte jag och min hunny tidigt till morsan än vanliga fall. Vi var först i skärholmen för älskling skulle kolla något spel. Men när vi kom till morsan åt vi spagetti cobenara. Sen låååg vi och myste under dagen och kolla oth. hehe :D Sen skulle min älskling hem så följde med han in till stan och sa hejdå. Han ringde mig när han var på tåget för att tala om att han redan hade börjat sakna mig :D :love: sen prata jag med nicholas för han ville att jag skulle komma på disco nästa dag :P

Tisdag:
Jag gjorde typ ingenting under dagen men sedan på eftermiddagen åkte jag först och mötte Josefin för en grej och sen vidare till aspudden för att gå på discot. Det var väl kul, men känner mig för omtyckt av en kille där lr efter den kvällen två..suck. Jag skällde ut viktor för saker som jag har gjort förrut mot han men han måste fan lära sig. och sen började en kille prata med mig och tror han gillar mig med, måste folk tycka om mig så mycket?!

Onsdag:

Jag åkte till liljeholmen med syrran för en grej ^^ sen vidare till skärholmen och mötte Josefin och hennes polare Johanna :) Sen hem till Josefin och där var jag typ tills 8 lr något, vi gjorde inte så mycket, prata och data typ :D sen hämta hasse och morsan  hem mig, fick skjuts :D

Torsdag:
Jag åkte till liljeholmen och skärholmen för att dela ut CV, jag lyckades dela ut 14 stycken. Det känns väääl nice :P Jag hopppas jag verkligen får sommarjobb i år har faan kämpat som fan! Sen när jag var där kom det fram en kille till mig och bara börja prata med mig, bjöd mig på en varm choklad, det var gott. Men det var lääskigt eftersom jag inte känner honom. och jag är så dålig på att säga nej till folk >.< Och sen vid typ 8 kom adam hem till mig efter han har vart i sthlm hela dagen med sin polare efter någon kort grejsimojs. Vi hade det mysigt och sen gick vi bort till coop och köpte glass :D

Fredag:
Jag åkte och sällskapade Josefin när hon skulle köpa en present till sin polare som fyllde år. Adam stannade hemma, efter det åkte jag till liljeholmen och mötte adam där, vi gick till Gamestop och han köpte ett gamecard och sen åkte vi hem till mig och hade det lungt och skönt :D

Lördag:
Vi tog det lungt i början av dagen och sedan tog adam tåget hem 14.51. Min lilla sötnos ;) Sen när jag kom hem var dt massa folk här för fira min brorsa och morsa. Fikat var gott sen var jag på mitt rum med min dumma mensvärk, pallade inte göra så mycket, sen hade jag ju kul med mange, leonora, sophie, ´hanna, maria, kvarne på syrrans rum :P

Söndag (idag):
idag har jag cyklat fram och tillbaka till årstaberg, sen inte gjort så mycket. Jag har typ legat framför datorn hela dagen heheh :P Hemvägen var jobbig, mer uppförsbackar så jag gick sista biten :P

Imorn är det skola, det är både positivt, hoppas det blir kul i studion imorn och sen nice att träffa polarna. Men mer än så är det inte.

Jag tycker jag har haft ett ganska underbart lov :) Hoppas ni oxå haft det ;)


Kommentarer
Postat av: Anni :)

Heheehe ;)

2010-04-11 @ 18:44:46
URL: http://anniiimartinholarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!