Älskling häär ^^

tjooo

Jag sitter här med min älskling ^^ Han kom hit igår vid 8. Vi har inte gjort så mycket, vi har mest haft det mysigt. Igår åt vi ischokladglass och drack gravendalcider med hallon och lime smak till ;) Det var nice, jag drack 1½ och han drack ½ hahah ::P När vi kollade på one tree hill^^ Men det har varit jävligt niice ändå hihi, idag åkte jag till skärholmen med Josefin och var med henne när hon köpte en present till sin polare som fyller år på lördag :P Sen när hon drog hem åkte jag till liljeholmen där min älskling mötte mig och vi gick på GameStop, vilket var as tråkigt enligt mig, han köpte ett nytt gamecard..allt jag säger är NÖRD! Men jag älskar honom ändå ^^ Nu ska vi kolla one tree hill :)

Kommentarer
Postat av: MegaMe

Söta ni är tillsammans :D

2010-04-11 @ 12:27:43
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!