4/2 2011

Haaai!

Nu sitter jag i skolan o segar :P har håltimme heh :P Bara för att jag och Erika gjorde våran redovisning igår ;) (hon som oxå har kändis bloggen HIH, gå in o kika på den ;) :D

Hmm.. venne vad jag har o säga egentligen :P e lite uttråkad dåra :P Efter skolan ska jag sticka o köpa linc vätska för den e slut -.- sen blir hem till Tumba =) Till farmor o Jordan ^^ Ikväll ska jag få makaronipudding som middag, MUMS :D

 

Imorgon, Lördag ska jag till stan med Erika :D it will be fun ;) På söndag ska jag träffa några släktingar med farmor som är 91 och 89 år gamla..! :) Sen förhoppningsvis träffa adam på kvällen :) :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!