12/9 2010

Tjaa

Nu är det söndag igen, bläää. Plus att jag typ blivit sjuk "/ tror jag ska stanna hemma från skolan imorn, venne om jag kommer orka gå dit. Orkade knappt i fredags men tvingade mig själv. I helgen var jag hos Adam, det var mysigt och bra :D Hans kommentar av helgen var ' skitbra :D '  hihih de känns super. Jag ska tillbaka till han nästa helg med :) ville inte ens åka hem idag :P Jag ska nog sova snart, känner mig ganska trött fast sov typ till 11 imorse. hheehe. Min älskling väckte mig då genom att han börja hålla om mig och sa ' Jag Älskar Dig' i mitt öra. det var fett mysigt ;D Men vi hade 2 år & 1 månad igår så grattis till oss :) :love: I'm serious inlove :love:Vi gjorde inte så mkt i helgen, var mest hemma o kolla på The O.C. och igår var vi på hans brorsa fotbollsmatch :P de va chill :) Här är lite bilder från i skolan i fredags :P (som jag har redigerat om)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!