Sometimes Life is Good

Tjaaa

Jag mår typ helt ok ok ok :)
Träffade min älskling igår, de va skönt att träffas även fast de bara va i 2 h, ska nog träffa han idag me =) Jag o syrran bestämde igår att i Februari drar vi till London sista minuten :D:D:D:D faan vad jag längtaaar :D Nu på psykologin som jag har idag skulle man skriva 3 materiella saker:
Min dator, Min Mobil, Min kamera
och 3 Personer:
Adam, Linus & Familj
Sen skulle man blunda och vila, som gör att jag är trött nu. Så när man vakna hade man bara 3 lappar kvar:
Min dator, Min Mobil, Familj var mina. och dom som inte var kvar hade man förlorat. Sen skulle man skriva sin första tanke på en post-it lapp och min var ' Nej! har förlorat min pojkvän! :(
Så ska alla sätta upp post-it lapparna på tavlan. Sen får vi se efter rasten vad de blir för kul av de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!