Onsdag 17/11 2010

Heej

eller jag kanske borde ha sagt god morgon istället? Men få se igår var jag på visning på stadsmuseet med skolan, de va jätte kul (not) men jag ska skriva en report om de huset, de va faktiskt lite intressant. Det får jag ta och göra idag för jag pallade inte de igår. idag ska jag på en föreläsning med skolan på Zita, de tar två timmar sen ska jag hem o äta lunch och tvätta mitt hår, plugga, fixa mig och packa lite. ska träffa älskling senare idag oxå. Hmm..skulle vilja sova hos han. Jag kan ju alltid fråga :) Imorn ska jag träffa farmor och sova hos henne ^^ På fredag kommmer jag nog få min älskling

Hihih lääängtar och har gjort de i månader :D i helgen blir de nog städ och plugg precis som förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!