Fy fan måndag

Tjaa

Nu är jag i skolan och allt jag vill göra är att sova. Men min helg har varit helt ok =) i fredags var jag ute och åt middag med några från gamla cheerleadinglaget på Jensen Bøfhus. Det var gott men dyrt, dit går man inte varje dag :P Sen när jag kom hem satt jag och skissa mellan 11 och halv 4 (på natten) Den här skissen jag la upp tidigare Den skissade jag mellan 1 - halv 4. Jag tror att jag vill ha den som tattuering fast i färg då. Sen i lördags åkte jag till skärholmen och kolla på fotogrejer med pappa. Sen igår storstäda jag, pappa och hans tjej mitt rum. Tömde lådor och skit. och så plugga jag lite psykologi igår. Idag har jag psykologi, och ska till mamma och ska till gymmet med älskling =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Den var fin! Kolla in min nya bakgrundsfärg på Erika's World XD

2010-11-15 @ 15:00:53
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!