Almost in sleep

Tjaaa

Nu e jag lagom trött. ska gå och lägga mig straxt men kom hem för en halvtimme sen -.- . Vi var och såg ett drömspel med skolan. Den var bättre än jag hade förväntat mig, rolig va den me.

hihi jag har träffat adam varje dag sen i söndags =) ska göra de imorn me :) I söndags träffades vi och så var jag hos han en stund. I måndags möttes vi i stan och han kom hem till mig och sov över till tisdag, idag (onsdag) åkte jag över till han innan teatern. imorn (torsdag) ska vi åka och träffas hos han sen ska vi träna tsm, sen följer jag nog med han till stan för han ska hemmåt. Sen träffas vi nog inte mer denna vecka :P, kanske på söndag :)

På fredag ska jag ut och käka middag i stan med ett gäng tjejer, ser fram emot de :) Sen vet jag inte vad jag ska göra mer i helgen, blir nog träna/plugga. Det fanns oxå en grej på stinsen man kunde göra så kanske de :)

Nu borde jag sova för ska upp 6 :)

Kommentarer
Postat av: HIH

Orka :Z

2010-11-11 @ 10:10:29
URL: http://haveithollywood.blogspot.com
Postat av: Erika

SV: Jag tyckte den var bra (hon har en ganska speciell röst). Jag har inte hört Elton John version, men jag får väl ta och lyssna på den :P

2010-11-13 @ 09:35:17
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!