trött..

Hej

sitter nu  här i skolan och är trött som jag vet inte vad men men. Skönt att vi bara har halvdag idag ^^ Baletten igår som sagt, var dålig. Idag kanske jag ska träffa Adam i södertälje en stund, men e osäker så får se :) Sen är den där övningskörskursen idag 18-21, kommer bli astråkigt typ. I helgen ska jag dra över till mange och leonora, det lär bli fun iaf ^^ tänkte nog dra på fredag till dom och stanna till söndaag. Jag vet inte riktigt hur jag mår, är lite snuvig men annars bra fysiskt men psykiskt känns det bara som om allt blir mer och mer dåligt bara "/ känns som allt e påväg mot helvete och fail..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!