Måndag 3/5 2010

Tjoo

Nu är det några dagar sen jag skrev men har lixom inte pallat bara XD Jag träffade INTE Adam i fredags pga att han mådde typ dåligt. Så jag hade en tråkig valborg..satt typ hemma och sen kolla på någon brasa med pappa och robert men det sög så jag tjata bara om att få sticka därifrån. I lördags åkte jag in till stan för att möta Adam, hans tåg blev sent så fick sitta och ruttna i stan typ i en halvtimme :P Sen drog vi hem till mig, tog det lungt och hade det mysigt :D :love: Sen på kvällen drog vi till en konsert på fryshuset där ett gäng band spela. Det var en helt okej kväll och det var typ kul att vara där :P Vi drog därifrån vid typ halv 10 lr lite senare, drog hem till mig och satte på baksmällan :D den e så braaa!! Sen igår tog adam 3 tåget hem för att han skulle övningsköra med sin farsa :P Jag saknar honom, vill lixom vara med honom. :love: :love: :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!