Bara en sak...



Det här är Adam Alexander Persson och för mig är han den underbaraste männsikan som existerar. Han har vart den som jag kan prata allt med, oavsett vad det än var fanns han där för mig och det gör han fortfarande. Jag känner mig väldigt lyckad lottad till att en så bästa kille kunde hitta mig :D :D :D Han har hjälpt mig att må bättre när jag mått som dåligast. Han har hjälpt mig bygga upp mitt självförtroende, hjälpt mig att bli starkare mentalt. Jag vet inte om jag skulle vara samma person jag är idag om jag inte träffat denna person. Du är min älskling, och det vill jag att du föralltid ska vara. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer alltid och göra det, jag vet att vi har våra problem och olikheter men vi fixar allt och löser allt, det brukar vi göra, du är mitt livs kärlek och jag hoppas att alltid kommer vara det :love: :love: :love:

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag då?!?! Hallå!!! ;)

2010-05-16 @ 10:08:49
URL: http://www.erikaseverything.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!