Torsdag 3/6 2010

Hej..

Ja..jag ser inte fram emot att faila idag som jag troligen kommer göra. Jag vet inte om jag skrev det förrut men Adam har tagit körkort, så det e fett nice :) Jag vet inte om jag kommer börja blogga igen som förrut :P får väl se om jag orkar och hinner. Ja..det är bara denna vecka och nästa som är kvar av skolan. Vi slutar på fredagen den 11de (då jag och hunny fyller 1 år och 10 månader :D) och sen börjar jag jobba den 14de. Så får inte lov direkt. Men men, det e bara 3 veckor ändå^^ Jag kommer jobba inne på stockholms stadsmuseum, fotoenheten. Tiderna kommer bli 9 - 15.30 så det är rätt soft, speciellt med tanke på att förra året jobbade jag 7- 16. Jag kommer få 80kr/h och det är ju nice men jobbar bara 6h och semesterersättningen är inräknad i lönen så det kommer bli 6720 kr i slutändan, typ lika mycket som förra året, då fick jag 54kr/h. Men det är iaf pengar ^^

Jag har skaffat skype nu, känns bra^^ :P. lr egentligen skaffade jag det för ett tag sen men har nyss börjat använda det XD I helgen ska jag vara med josefin, åker typ till henne på fredag, ochs stannar till lördag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!