Onsdag 2/6 2010

Tjoo

Jaa..då har det blivit juni. Jag ligger här efter ha tagit en dusch^^ Jag har typ pluggat NK från och till hela kvällen..not fun. Har muntlig komplettering imorn. Bläää...jag tror fan att jag kommer faila på den och typ få IG =( men men...Jag fick VG på provet i samhälle vi hade igår och kommer få VG i slutbetyg i samhälle :) Sen VG i mediakunskap och G i matte, mer vet jag inte ännu :P Här är min söta älskling:



Han är fett snygg!! :D :D :D Ikväll är han typ ute på puben och dricker med några polare :P
Jag har typ gjort ordning bilderna i datorn, sorterat dom i mappar och så :P tog nästan en timme xD Snart är det sommarlov :D lääängtar, vill hoppa över morgondagen (för muntligt förhör som jag kommer faila på och syntest) usch usch. Imorn ska jag och Erika göra video, läängtar och kolla vår blogg här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!