Måndag 7/6 2010

Tjoo

I fredags var skolan bara onödig -.-. Men sen så åkte jag till Josefin och först satt vi på balkongen och solade sen stack vi ner till stranden och badade, det var mitt första dopp i år :D Iskaalllt!!!! Kände seriöst ingenting i benen :O Sen kom Theres till stranden med och då stack vi tilbaka till Josefin bytte om och sedan åkte in till stan till en park. och var där ett tag sen drog vi runt lite på odenplan :P Vi åt på donken runt 2 i zinken sen kom vi hem till Josefin typ 3 XD Vi bestämde oss för att baka typ kladdkaka och grädde :P Sen stack Theres typ vid 4 lr nåt :p Jag och Josefin var helt döda vid 5 på morgonen, älskling kom typ vid 6 därför la vi oss inte vid 5. Sen halv 7 - halv 12 sov jag och adam, sen somna jag typ mellan halv 2-3 oxå XD var helt trött och seg hela dagen :P Sen tog älskling 7 tåget hem :P Jag var typ uppe till halv 2 i lördags kväll sen sov till elva :D Sen igår gjorde jag typ inget, har kollat färdigt på charmed så vet inte vad jag ska kolla på XD Sen la jag mig vid 1 igår och upp vid 6 så har lixom varit lagom trött idag XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!