Hunny!<33

Tjoo

ska bara lägga in ett snabbt inlägg innan sovdags :P Jag har vart på ingarö och haft det härligt idag, lägger nog in bilder imorn:P

Jag tyckte min älskling var jättegullig på telefonen idag. Vi pratar bara i tele på kvällen just nu njär det e sommar och så och träffas inte så ofta :P men han var typ pissnödig och bad mig säga god natt snabbt och då gjorde jag det.
Sen han: 'jag ville faktiskt prata med dig mycket idag'
Jag: 'det e lungt, vi kan prata mer imorn'
han: 'är du säker?' jag: 'ja, det kommer flera dagar :)' Sen nu en stund senare så hörde jag en smäll (dom brukar spränga bilar här i området) så jag ringde han,
jag: ' jag älskar dig, jag älskar dig, jag äälskar dig'
han: jag älskar dig oxå' Jag: jag e rädd..'
Han: 'vrf det?' Jag: ' jag hörde en smäll och e rädd, jag ringde dig för då känner jag mig säkrare'
han: okej, läskigt men försök lyssna på musik innan du sover lr ngt då'
Jag: 'aa, lr så umgås jag med min syrra, hon o jag e dom enda som är vakna'
han: 'okej, men jag älskar dig linda' Jag: Jag älskar dig oxå!'

Sen sa vi hejdå, och nu tror jag att jag går in till syrran en stund, och försöker bli av med rädslan innan jag sover.

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Trevlig blogg!



Ska vi följa varandra?

2010-07-15 @ 11:40:51
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: Fiona

gulligt :)

2010-07-15 @ 19:24:32
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!