23/7 2010

Heejsan!

för det första vill jag berätta om denna kommentar av min polare:

Kommentar Tid
Erika om 22/7 2010:
Om man inte kände dig skulle man kunna tro att lillen är ditt barn...

23 Juli, 16:11
Lillen är min lillebrorsa, jag brukar kalla han för det och han heter så i min mobil med :) och vet ni en sak? Killar e jobbiga! Nu menar jag inte min underbara älskling, utan andra! :P Jag var iaf en snabbis i skärholmen idag, hittade denna tröja som kosta 49 kr som jag köpte hihi:


sen har det bara varit och tagit det lungt :) Jag köpte oxå en kopp till min älskling från Lagerhaus, som är ganska stor och det står 'size matters' på. Ha en trevlig fortsättning på kvällen ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Du borde köpa muggen där det står "I <3 Shopping" på :)

2010-07-28 @ 19:48:40
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!