22/7 2010

Hejsan!

Heheh tänk nu bara 4 dagar kvar tills lön :D Det känns awesome! Idag har jag inte gjort så mycket, det har varit en hemma-dag men har varit i skärholmen en snabbis med lillen^^ Han fick köpa en keps med fotboll på som han ville ha :P Sen har det mest varit lungt :) Igår träffade jag Jonas i en timme, vi gick till trissan och kollade där min morsa bodde förrut^^ Dom har verkligen byggt om på gården :P Sen kände jag mig trött så drog hemmåt :P Idag har varit en okej-dag. Vi åt makaronipudding till middag idag, fett gott :D Ha en trevlig kväll och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Om man inte kände dig skulle man kunna tro att lillen är ditt barn...

2010-07-23 @ 16:11:37
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!