21/7 2010

Heeej

Igår blev det inget skrivande men det var typ bara en slapp dag hemma :P på kvällen drog jag till Josefin och hade såhär roligt

heheh ser ju crazy ut x)


Josefin håller på att ta bort det :P



heheh sen var vi ute och tog nakenbad i sätrabadet heheheh :D

Sen idag har vi varit och badat i vårberg ^^ Det var najs :)

Sen nu när jag är hemma såg jag att lönen kommer komma på måndag :

Lönen är på 6720kr för er som inte ser det. :P

Sen när lönen har kommit ska jag köpa hörlurar med mick och en webcam:



tror det blir detta^^ sen ska jag ju köpa The O.C hela boxen med alla säsonger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!