12/7 2010

Tjooo

Jag vet att jag bara orkat lägga upp bilder i bloggen på senaste tiden och inte orkat skriva så mkt :p Men det är ju sommar och jag har ju jobbat och så :P Jag jobbade dom tre första veckorna, det var ganska soft, har sorterat och så. Sen var jag 8 dagar hos min älskling =) och kom hem igår. Jag är hos morsan nu och håller typ på att dö, vi har typ 30 grader varmt inne i lägenheten, usch!!!!! För varmt!! Jag har iaf gjort en ny header.

Den gamla:



Den nya:



Jag tycker den nya är bättre, och ser mer proffisionell ut, den gamla var mer gullig och söt :P vad tkr ni? :)

Sen har jag ju lagt flikar under headern till olika kategorirer och vänners bloggar =)
Ha deet gött!

Kommentarer
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: ja, eller hur! Jag har en likadan topp hemma från Gina Tricot, fast den är vit leopard mönstrad :D



allt bra med dig? :)

2010-07-12 @ 17:50:04
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den övre var finast min finaste linda

2010-07-12 @ 17:59:20
Postat av: Mammabea.se

Fin header, men vilket långt namn du använder dig av ;)

2010-07-12 @ 18:03:16
URL: http://mammabea.se
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: så sa jag också innan jag köpte toppen! :D



samma här, för ett par timmar sen stod det på termometern 34,0 varmt :O

2010-07-12 @ 18:17:27
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!