Happy

Tjaa

Nu känner jag mig extremt lycklig, livet med min älsklingo är helt underbart, han är helt underbar, han får mig känna mig så trygg och säker så fort jag hör hans röst i telefonen. Hur gör han? Det vet jag inte men de e helt underbart :D :D :D :love: :love: :love:

Sen har jag blivit smalare! ÄNTLIGEN!! Min mage iaf, när jag kollade i spegeln, är så jävla lycklig övverr det! Skulle kunna skrika av glädje på grund av det :D Den ser mindre ut, mer tränad ut, kan bli ännu mindre om jag fortsätter som jag gjort!! Det ska jag göra, när man får resultat blir man ju mer peppad än någonsin :D :D

Just nu lever jag så lycklig, känner lyckan och är otroligt glad. Jag var bara tvungen att blogga om det. Hoppas ni har det bra ;)

Kommentarer
Postat av: POOS

Tack så jättemycket! Allt bra?

Kram

2010-12-08 @ 22:56:53
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!