10/8 2010

Tjena :)

Jag gjorde 200 situps igår, that feels najs ;) Idag kommer kanske min älskling :D annars kommer han imorn^^ Imorn är det 2 år :D :love: hihih det känns underbart ^^ Så idag måste jag städa klart mitt rum :P sen vet jag inte vad jag ska göra :P Min brorsa  kommer hit vid 17, jag ska få min oc box som han beställde åt mig



Det är fett najs! I love the oc :D På nätet nu har jag börja följa 8 simple rules som är en komediserie som jag verkligen rekomenderar :) Jag har sett den i några år när man slår på tv:n och så men nu kollar jag igenom den :P



Detta känns som en bra dag :D imorn kommer det nog bli bättre :D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Tack! :)

2010-08-10 @ 22:19:14
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!