Trött:p

tjo

Ligger alldeles trött efter ha suttit och spelat Sims 2, hehe mycket enklare än trean ^^ Men vet inte vilken som e roligast. Jag gillar båda, men syrran o hennes polare föredrar 2an :P Jag har inte gjort så mycket sen adam åkte hem. Han tog tåget vid tio i 3 för att komma hem lite tidigare än vanligt. När jag kom hem var det mycket folk här typ mormor och morfar, brorsan o hans tjej, morsan o hasse, maria, robert. Japp för att fira morsan och brorsan. Det blev mycket fika och så fick jag ännu ett till påskägg av mormor och morfar så det är mitt 3de i år, känns som jag bara moffar i mig godis hela tiden. Jag måste sluta med det. Det är skönt att jag har en till dag ledigt imorn. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men ska kanske cykla till årstaberg för se hur lång tid det tar. Sen ska jag ju göra det varje morgon varannan vecka till skolan. Det lär bli bra träning och jag ska verkligen göra det med, ska inte ge upp men först måste jag köpa ett lås, vilket jag inte har. och dom pengarna ska komma vartifrån? Det vet jag inte iaf. Men tar det när jag får pengar nästa gång lr när studiebidraget kommer, jag får se hur det blir. När studiebidraget kommer har jag tänkt att köpa denna:



Jag har lyckats ta sönder min mp3-laddare och mp3 e död. Jag var lite för våldsam heheh :P Så just nu får jag använda min gamla då som bara är på 512mb, får inte plats med mina låtar wäwä. Min mp3 har ändå krånglat på senaste tiden så lika bra att jag köper en ny ^^ Den på bilden kostar 399kr och har 4 GB minne, radio, röst- och video inspelning, bildvisare, stöd för micro SD-minneskort, 1,8 tums LCD-display. Det låter bra för mig och den är inte för dyr heller hehe :D

Nej, detta var fett skönt att göra, skriva av sig bara. Det tycker jag om. Buu för skola på måndag men vill medela glatt att jag fick ett MVG- på ett prov innan lovet ^^ Sen väntar jag på resultat från ett annat prov som jag tror jag faila på men man kan alltid hoppas på det bästa :D

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Postat av: f

okej :D



allt bra? :)

2010-04-10 @ 20:51:56
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: f

hehe okej :p bara bra!

2010-04-10 @ 20:56:48
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja vill också bli fotograf=) såg att vi bor rätt nära varandra=)

2010-04-10 @ 21:03:02
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: matilda

Hej, såg dig på bloglovin. Visst kan vi följa varandra, säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma. :)

2010-04-10 @ 21:05:43
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!