Lite uppdatering ^^

Tjoo

Så jag tog det chill i fredags och så. Sen på lördag morgon ringde Adam mig typ kvart i 6 på morgonen och säger att han kommer till mig, vilket jag visste att han skulle göra :) Massa problem tills han kom, för det första missa jag bussen så jag sa till honom att möta honom vid min busshållsplats istället. Så först får han vänta typ en kvart på tunnelbanan i centralen, sen i liljeholmen får han vänta i en kvart på bussen sen så somnar han på bussen och missar att gå av, och jag börjar tro att han lixom dissar mig (fast jag vet att han aldrig skulle göra det mot mig :D) Sen ringer jag honom typ 3 ggr innnan han svarar :P så han har åkt för långt, han hoppade av då nästa, typ 3 busshållsplatser ifrån mig..så jag börjar gå mot den och möter han där. Så drar vi hem till mig och typ kollar oth för att vi har piggnat till lixom, sen så somnar han typ och sover i 40 minuter. Jag går upp och äter frukost sålänge :P Sen kommer han precis upp när jag ätit färdigt och ska äta frukost. Sen efter ett bra tag drar vi iväg till sollentuna centrum och kollar runt där och käkar på subway, jävligt gott :D jag köpte en t-shirt och en kofta på ginatricot oxå som var på rean :) Sen drar vi till tåget och tar det till södertälje syd för adam ska ta tåget hem därifrån. Lite bilder från det:

Adam med sina frisyr, Mohawk, fast man ser inte så bra :P

Jag i syd :P


Jag och Adam, tillsammans och lyckliga! :D :love:

Idag cyklade jag fram och tillbaka till liljeholmen med robert som joggade, så det tog typ två timmar :P så har cyklat i två timmar idag, det känns bra men helt döda ben XD sen har jag mest kollat på charmed idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!